Pirmoji tema
Komunikacijos apie prieinamumus leidinius svarba ir principai
Komunikacija apie prieinamus leidinius įprastai skaityti negalinčiai auditorijai
- komunikacija apie išleisto leidinio prieinamumą;
- komunikacija su negalinčiais skaityti įprastai spausdinto teksto – kaip pasiekti iki šiol neatrastą skaitytojų dalį?
Lektorė Simona Aginskaitė – Lietuvos negalios organizacijų forumo advokacijos ir komunikacijos vadovė.
Daugiau
Simona Aginskaitė – Lietuvos negalios organizacijų forumo advokacijos ir komunikacijos vadovė. Daugiau kaip 15 metų dirba komunikacijos srityje, yra prisidėjusi prie daugybės su negalia susijusių socialinių ir informacinių kampanijų. Paskutinius penkerius metus pagrindinė S. Aginskaitės veikla – žmonių su negalia teisių advokacija įvairiose srityse, tarp kurių ir informacijos prieinamumas. Nuo 2018 metų yra įsitraukusi į informacijos prieinamumo teisėkūros procesus, dalyvauja tarptautinėse informacijos prieinamumo konferencijose, yra parengusi prieinamos informacijos vadovą, veda mokymus organizacijoms.
Antroji tema
Įtraukiosios komunikacijos galimybės
„Viena knyga visiems“: komunikacijos konstravimas, problematika ir vertė
- garsinė, skaitmeninė, „viena knyga visiems“ – terminų iššūkis komunikacijoje;
- prioritetinių žinučių formulavimas;
- formatų ir sklaidos kanalų pasirinkimas, žinutės adaptavimas;
- mokymų metu vyks praktinis užsiėmimas – komunikacijos kampanijos kūrimas: pristatymas, diskusija, rekomendacijos.
Lektorė Giedrė Ona Šileikytė – kūrybinės agentūros „autoriai“ įkūrėja ir kūrybos vadovė, komunikacijos strategė.
Daugiau
Giedrė Ona Šileikytė – kūrybos strategė, nepriklausomos kūrybinės agentūros „autoriai“ įkūrėja ir kūrybos vadovė, jau daugiau nei penkiolika metų kamuojanti reklamos ir komunikacijos lauką prasmės klausimais. „autoriai“ už reklamines kampanijas yra pelnę daugybę vietos ir tarptautinių apdovanojimų, kurių didžioji dalis buvo už pokyčių visuomenėje inicijavimą, galiausiai vedusį ir į geresnius klientų verslo rezultatus. „autoriai“ 2023 metais Lietuvoje pristatė pirmąją Baltijos šalyse reklaminę kampaniją, skirtą tik neregiams ir silpnaregiams. Šios kampanijos įkvėpta Giedrė toliau nuosekliai tyrinėja reklamos prieinamumo galimybes.
Tado Kazakevičiaus nuotr.
Moduliui skirtos dvi datos:
balandžio 24 d., trečiadienis, 8.00–12.00 val. | (registracija baigta)
balandžio 26 d., penktadienis, 8.00–12.00 val. | (registracija baigta)
Susipažinti su išsamia modulio programa galite čia: